x !
Arkistoitu opetusohjelma 2014–2015
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS11 Strateginen brändijohtaminen 10 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelijalle on syntynyt valmiudet brändien rakentamiseen ja niiden strategiseen johtamiseen yrityksen brändipääoman lisäämiseksi kulutus-, palvelu- ja teollisilla markkinoilla.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Pekka Tuominen, Vastaava opettaja

Opintojakson kotisivu

Opetus

8.9.2014 – 13.10.2014
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ma 8.9.2014 - 13.10.2014 viikoittain klo 14.15-17, Linna K109

Oppimateriaalit

1. de Chernatony, Leslie & McDonald, Malcolm & Wallace, Elaine: Creating Powerful Brands in Consumer, Industrial and Service Markets, Butterworth-Heinemann, 2010.
2. Keller, Kevin: Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, Prentice Hall, 2008.
3. Heding, Tilde & Knudtzen, Charlotte & Bjerre, Mogens, Brand management. Research, theory and practice, Routledge, New York 2009.
4. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Lisätiedot

Huom. Opinto-oppaassa mainittu kurssikirja: 
Kapferer Jean-Noel, The new strategic brand management. Advanced insights and strategic thinking, Kogan, London 2012, EI kuulu kurssivaatimuksiin lukuvuonna 2014-2015.