Opintojakson suoritettuaan opiskelijalle on syntynyt valmiudet brändien rakentamiseen ja niiden strategiseen johtamiseen yrityksen brändipääoman lisäämiseksi kulutus-, palvelu- ja teollisilla markkinoilla.
1. de Chernatony, Leslie & McDonald, Malcolm & Wallace, Elaine: Creating Powerful Brands in Consumer, Industrial and Service Markets, Butterworth-Heinemann, 2010.
2. Keller, Kevin: Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, Prentice Hall, 2008.
3. Heding, Tilde & Knudtzen, Charlotte & Bjerre, Mogens, Brand management. Research, theory and practice, Routledge, New York 2009.
4. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Huom. Opinto-oppaassa mainittu kurssikirja:
Kapferer Jean-Noel, The new strategic brand management. Advanced insights and strategic thinking, Kogan, London 2012, EI kuulu kurssivaatimuksiin lukuvuonna 2014-2015.