x !
Arkistoitu opetusohjelma 2016–2017
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KASYRIT Yrittäjyyskasvatus - 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Aineopinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kasvatustieteiden tutkinto-ohjelma
Kasvatustiede
Kasvatustieteiden yksikkö

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelijat
- ymmärtävät yrittäjyyskasvatuksen käsitteitä, tavoitteita, sisältöjä ja toimintatapoja
- ymmärtävät yrittäjyyskasvatuksen yhteiskunnallisen aseman yksilön, yrityksen, organisaation ja koko yhteiskunnan näkökulmasta
- osaavat soveltaa yrittäjyyskasvatusta osana pedagogista toimintaa.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tälle jaksolle NettiOpsussa viimeistään 19.2.2017

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Pauliina Alenius, Vastaava opettaja
pauliina.alenius[ät]tuni.fi

Opetus

9.3.2017 – 23.5.2017
Luento-opetus 3 tuntia
To 9.3.2017 klo 12-15, Pinni A3107, kaikille yhteinen luento
Ti 21.3.2017 klo 13-15, Yrityskylä, Väinö Linnan aukio 13, Tampere, ohjaajakoulutus
Ryhmätyöskentely 36 tuntia
Ryhmä 1
Ke 29.3.2017 klo 8.30-14.15, Yrityskylä
Ke 5.4.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
Ke 26.4.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
Ke 10.5.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
Ryhmä 2
To 30.3.2017 klo 8.30-14.15, Yrityskylä
To 6.4.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
To 20.4.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
To 11.5.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
Ryhmä 3
Ti 4.4.2017 klo 8.30-14.15, Yrityskylä
Ke 19.4.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
Ti 16.5.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
Ti 23.5.2017 klo 8.45-14.15, Yrityskylä
Itsenäinen työskentely 96 tuntia

Arviointi

Hyväksytty/hylätty.

Lisätiedot

Kurssille mahtuu 8-12 opiskelijaa/ryhmä.

Yksittäisiä ohjauspäiviä on mahdollista vaihtaa Yrityskylän kanssa sopien.

Vaadittavat opintosuoritukset:

  • osallistuminen luennolle ja Yrityskylässä tapahtuvaan koulutukseen ja ohjaamiseen
  • essee, jossa hyödynnetään Yrityskylä-ohjauksessa koettua teoreettiseen kehykseen ja valittuun opetussuunnitelmaan peilaten