suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden maisteriopinnot
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelija ymmärtää asiakkaan roolin markkinoinnin strategisten ja suunnitteluun liittyvien prosessien kannalta. Opiskelija osaa tulkita kulutuskäyttäytymistä ja siinä esiintyviä muutoksia toisiaan täydentävien koulukuntien näkökulmista, keskeisimpinä kuluttajan päätöksenteon (Behavioral Decision Theory) ja kulttuurisen kulutustutkimuksen (Consumer Culture Theory) näkökulmat.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Hannu Kuusela, Vastaava opettaja
hannu.kuusela[ät]tuni.fi
Opintojakson kotisivu
Opetus
12.1.2017
–
2.3.2017
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
To 12.1.2017 - 2.3.2017 viikoittain klo 9-12, Virta LS 120
Poikkeukset:
2.2.2017
klo 10
–12
, Virta LS 120
23.2.2017
klo 8
–10
, Virta LS 120
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Cova, Bernard, Kozinets, Robert &Shankar, Avi: Consumer Tribes, Butterforth-Heinemann, 2007.
- Russel, Belk W.: Handbook of Qualitative Research in Marketing, Edward Elgar Publishing, 2006.
- Anderson, James C., Narus James A. & Narayandas, D.: Business Market Management: Creating and Delivering Value, Prentice Hall, 2008.
- Journal-artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden kevät