x !
Arkistoitu opetusohjelma 2018–2019
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS11 Strateginen brändijohtaminen 10 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson käytyään opiskelijalla on valmiudet brändien rakentamiseen ja niiden strategiseen johtamiseen yrityksen pitkäaikaisen brändipääoman lisäämiseksi ja vankentamiseksi kulutus-, palvelu- ja teollisilla markkinoilla.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Hannu Saarijärvi, Vastaava opettaja
hannu.saarijarvi[ät]tuni.fi

Opetus

3.9.2018 – 8.10.2018
Luento-opetus 18 tuntia
KATMAS11
Ma 3.9.2018 klo 9-12, Pinni ls A3111
Ma 10.9.2018 - 8.10.2018 viikoittain klo 14.15-16.45, Pinni ls A3111

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Luennot, tentti ja harjoitustyöt

Oppimateriaalit

  1. de Chernatony, Leslie &McDonald, Malcolm &Wallace, Elaine: Creating Powerful Brands in Consumer, Industrial and Service Markets, Butterworth-Heinemann, 2012.
  2. Keller, Kevin: Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, Prentice Hall, 2008 tai uudempi.
  3. Heding &Knudtzen &Bjerre, Brand management. Research, theory and practice, 2009.
  4. Journal-artikkeleja ja ajankohtaismateriaaleja luennoitsijan ohjeen mukaan.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy