Myös avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijoille
suomi
Aineopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee laajasti kuluttajan päätöksentekoon ja toimintaan vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija osaa jäsentää kulutuskäyttäytymistä monista eri näkökulmista, kuten psykologisesta, sosiologisesta, kulttuurisesta ja taloudellisesta näkökulmasta.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Mika Yrjölä, Vastaava opettaja
mika.yrjola[ät]tuni.fi
Timo Rintamäki, Opettaja
Timo.Rintamaki[ät]uta.fi
Opetus
25.10.2017
–
13.12.2017
Luento-opetus 20 tuntia
KATMAA14
Ke 25.10.2017 klo 9.15-11.45, Linna ls K103
Ke 1.11.2017 - 8.11.2017 viikoittain klo 9.15-11.45, Linna Väinö Linna
Ke 15.11.2017 - 13.12.2017 viikoittain klo 9.15-11.45, Linna ls K103
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Solomon, Michael R., Bamossy, Gary, Askegaard, Soren & Hogg, Margaret K.: Consumer Behaviour, A European Perspective, Prentice Hall/Financial Times, 2013.
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy