suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelija ymmärtää markkinoinnin tieteenalan vaiheittaista kehitystä ja keskeisiä piirteitä. Opiskelija osaa arvioida kriittisesti tutkimusten kontribuutiota sekä relevanssia tiedeyhteisön, liike-elämän ja yhteiskunnan näkökulmista. Opiskelija osaa myös analysoida markkinoinnin teorian ajankohtaisia kehitysnäkymiä ja tulevaisuuden haasteita.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Elina Närvänen, Vastaava opettaja
elina.narvanen[ät]tuni.fi
Opetus
26.10.2017
–
14.12.2017
Luento-opetus 20 tuntia
To 26.10.2017 klo 9.15-11.45, Päätalo C8
To 2.11.2017 klo 9.15-11.45, Päätalo D13
To 9.11.2017 - 7.12.2017 viikoittain klo 9.15-11.45, Päätalo C8
To 14.12.2017 klo 9.15-11.45, Päätalo C6
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Baker, Michael J. &Saren, Michael: Marketing Theory. A Student Text, Sage, 2010.
- Maclaran, Pauline, Saren, Michael, Stern, Barbara & Tadajewski, Mark: The SAGE Handbook of Marketing Theory, Sage, 2010.
- Journal-artikkelit ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy