x !
Arkistoitu opetusohjelma 2017–2018
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS13 Markkinoinnin teoria 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson käytyään opiskelija ymmärtää markkinoinnin tieteenalan vaiheittaista kehitystä ja keskeisiä piirteitä. Opiskelija osaa arvioida kriittisesti tutkimusten kontribuutiota sekä relevanssia tiedeyhteisön, liike-elämän ja yhteiskunnan näkökulmista. Opiskelija osaa myös analysoida markkinoinnin teorian ajankohtaisia kehitysnäkymiä ja tulevaisuuden haasteita.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Elina Närvänen, Vastaava opettaja
elina.narvanen[ät]tuni.fi

Opetus

26.10.2017 – 14.12.2017
Luento-opetus 20 tuntia
To 26.10.2017 klo 9.15-11.45, Päätalo C8
To 2.11.2017 klo 9.15-11.45, Päätalo D13
To 9.11.2017 - 7.12.2017 viikoittain klo 9.15-11.45, Päätalo C8
To 14.12.2017 klo 9.15-11.45, Päätalo C6

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Luennot, tentti ja harjoitustyöt

Oppimateriaalit

  1. Baker, Michael J. &Saren, Michael: Marketing Theory. A Student Text, Sage, 2010.
  2. Maclaran, Pauline, Saren, Michael, Stern, Barbara & Tadajewski, Mark: The SAGE Handbook of Marketing Theory, Sage, 2010.
  3. Journal-artikkelit ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy