x !
Arkistoitu opetusohjelma 2015–2016
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS15 Strategisen markkinoinnin caset 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi II Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden maisteriopinnot
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson käytyään opiskelija osaa analysoida ja soveltaa vaativien tapausesimerkkien avulla yritysten ja muiden yhteisöjen strategiseen markkinointiin liittyvää päätöksentekoa.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Hannu Kuusela, Vastaava opettaja
hannu.kuusela[ät]tuni.fi

Opintojakson kotisivu

Opetus

13.1.2016 – 2.3.2016
Luento-opetus 20 tuntia
Seminaari
Ke 13.1.2016 - 2.3.2016 viikoittain klo 9-11, Päätalo C8

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Case-opetus ja harjoitustyö

Oppimateriaalit

  1. Day, George S. & Moorman, Christine: Strategy from the Outside In: Profiting from Customer Value, McGraw-Hill, 2010.
  2. Kuusela, Hannu &Neilimo, Kari: Kaupan strategiaosaaminen, Edita Oyj, 2010.
  3. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden kevät