x !
Arkistoitu opetusohjelma 2014–2015
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS12 Markkinointitutkimuksen sovellukset 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelijalle on syntynyt valmiudet markkinointitutkimusten tekemiseen ja niiden tulosten kriittiseen analysointiin.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Pekka Tuominen, Vastaava opettaja

Opintojakson kotisivu

Opetus

9.9.2014 – 14.10.2014
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ti 9.9.2014 - 14.10.2014 viikoittain klo 14.15-17, Linna K109

Oppimateriaalit

1. Malhotra, Naresh & Birks, David: Marketing Research: An Applied Approach, Pearson Education, 2007.
2. Eriksson, Päivi & Kovalainen, Anne: Qualitative Methods in Business Research, Sage Publications, 2008.
3. Moisander, Johanna & Valtonen, Anu: Qualitative Marketing Research. A Cultural Approach, Sage, 2006.
4. Kozinets, Robert: Netnography. Doing Etnographic Research Online, Sage Publications, 2010.
5. Alasuutari, Pertti: Laadullinen tutkimus 2.0, Vastapaino, 2012.
6. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.