x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2008–2010
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
Markkinoinnin perusopinnot, 25 op

Osaamistavoitteet

Perusopinnoissa perehdytään markkinoinnin keskeisten osa-alueiden sisältöön ja markkinoinnin toteuttamiseen erilaisissa liiketoimintaympäristöissä. Lisäksi opiskellaan asiakkuuksiin ja markkinoinnin mittaamiseen liittyviä keskeisiä näkökulmia. Perusopinnot koostuvat laskentatoimen koordinoimasta kurssista Johdatus liiketalouteen sekä markkinoinnin järjestämästä kolmesta opintojaksosta, jotka suoritetaan luento- ja harjoituskursseina. Perusopinnoissa järjestettävät harjoitukset kursseilla Asiakkuuden ymmärtäminen sekä Markkinoinnin mittaaminen on tarkoitettu vain markkinoinnin pääaineopiskelijoille.

Arviointi

Numerolla 1-5.

Kuuluu kokonaisuuksiin

Johtamistieteiden laitos
Markkinoinnin perus- ja aineopinnot (Yrityksen taloustiede, markkinointi)
avaa kaikki

Markkinoinnin perusopinnot

Johtamistieteiden laitos