Opiskelijan opas
|
Opinto-oppaat
|
Opetusohjelma
|
In English
»
Tampereen yliopisto:
Opinto-oppaat 2010–2011
Arkistoitu opetussuunnitelma 2010–2011
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta
opetussuunnitelmasta
.
▪
Opinto-oppaat
»
Informaatiotieteiden tiedekunta 2010–2011
»
Informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median laitos
»
ITIMS3 Tieto- ja asiakirjahallinnon tutkimus
ITIMS3 Tieto- ja asiakirjahallinnon tutkimus
Kuuluu kokonaisuuksiin
Informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median laitos
Syventävät opinnot
(Informaatiotutkimus ja interaktiivinen media)
Informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median laitos
Filosofian maisterin tutkinto (FM) 120 op, asiakirjahallinnan suuntautumisvaihtoehto
avaa kaikki
sulje kaikki
avaa kaikki
ITIMS3 Tieto- ja asiakirjahallinnon tutkimus
ITIMS31
Tietämyksenhallinnan tutkimus
, 4 op
ITIMS32
Tieto ja -asiakirjahallinnon perusteet
, 3 op
ITIMS33
Asiakirjatiedon organisointi- ja kuvailumenetelmät
, 6 op
ITIMS34
Arkistotieteen ja asiakirjahallinnon teoriat ja tutkimus
, 4 op
ITIMS35
Asiakirjatiedon arvonmääritys ja säilyttäminen
, 6 op
ITIMS36
Toiminnan todennettavuus, demokratia ja etiikka
, 3 op
ITIMS37
Asiakirjahallinnan ammatillinen projekti
, 5 op
ITIMS38
Asiakirjatiedon normivaatimukset
, 3 op
ITIMS39
Datan hallinta, yhteiskäyttöisyys ja säilyttäminen
, 4 op
ITIMS30
Harjoittelu
, 2–8 op
Informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median laitos
Opintokokonaisuudet
Luonnontieteiden kandidaatti (LuK) 180 op, informaatiotutkimus ja interaktiivinen media
Filosofian maisterin tutkinto (FM) 120 op, informaatiotutkimus ja interaktiivinen media
Filosofian maisterin tutkinto (FM) 120 op, asiakirjahallinnan suuntautumisvaihtoehto
Filosofian maisterin tutkinto (FM) 120 op, interaktiivisen median suuntautumisvaihtoehto
Tietokantojen ja tiedonhaun maisteriohjelma (FM) 120 op
Arkistonhallinnan maisteriohjelma (AHMO) (FM) 120 op
Informaatiotutkimus ja interaktiivinen media
Opintokokonaisuudet
Informaatiotutkimus ja interaktiivinen media sivuaineena