x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2012–2015
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
Markkinoinnin opintosuunnan syventävät opinnot, 80 op

Osaamistavoitteet

Markkinoinnin maisteriopintojen osaamisperusteisena tavoitteena on tuottaa vahvaa asiakas-, ja suhdeosaamista erityisesti palveluliiketoiminnassa. Markkinoinnin maisteriopintojen ammatillisena osaamisperusteisena tavoitteena on antaa opiskelijalle tietoja ja valmiuksia yritysten ja muiden yhteisöjen markkinoinnin analysointiin, suunnitteluun, johtamiseen sekä tutkimiseen. Markkinoinnin maisteriopinnot suoritettuaan opiskelija ymmärtää ja hallitsee strategisen brändijohtamisen, markkinointitutkimuksen, markkinoinnin teorian, kulutus- ja ostokäyttäytymisen, strategisen markkinoinnin sekä asiakkuuksien strategisen johtamisen ydinkäsitteet ja osaa soveltaa niitä erilaisissa yrityksissä ja muissa yhteisöissä.

Markkinoinnin maisteriopintojen tieteellisenä osaamisperusteisena tavoitteena on antaa teoreettisia ja menetelmällisiä valmiuksia itsenäiseen tutkimustyöhön sekä mahdollistaa näiden valmiuksien hyödyntäminen jatko-opinnoissa. Valmistuttuaan opiskelija pystyy hankkimaan merkityksellistä tietoa markkinoista, tekemään suunnitelmia tätä tietoa hyväksi käyttäen ja johtamaan näiden suunnitelmien toteuttamista verkostoituvassa ja kansainvälistyvässä toimintaympäristössä.

Arviointi

Numerolla 1-5.

Kuuluu kokonaisuuksiin

Johtamiskorkeakoulu
avaa kaikki

Markkinoinnin opintosuunnan syventävät opinnot

Suoritettava vähintään 80 op
KATMAS10 Markkinoinnin syventävät opinnot 40 op
KATMAS11 Strateginen brändijohtaminen, 10 op (1.slk)
KATMAS12 Markkinointitutkimuksen sovellukset, 5 op (1.slk / 2.slk)
KATMAS13 Markkinoinnin teoria, 5 op (1.slk)
KATMAS15 Strategisen markkinoinnin caset, 5 op (1.klk)
Johtamiskorkeakoulu