x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2008–2010
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
Markkinoinnin aineopinnot, 43–63 op

Osaamistavoitteet

Aineopinnoissa opiskelija laajentaa markkinoinnin peruskäsitteiden ymmärrystään eri opintojaksoilla, kuten Services Marketing, Markkinoinnin johtaminen ja Markkinatutkimus sekä valinnaiset kurssit Kaupan strateginen markkinointi, Hankintatoimen johtaminen sekä Integrated Marketing Communications. Aineopinnot suoritettuaan opiskelijalla on käsitys markkinoinnin haasteista eri toimialoilla. Opiskelija tuntee myös tieteellisen tutkimuksenteon eri lähestymistavat ja osaa käyttää riittävästi erilaisia menetelmiä markkinoinnin ongelmien ratkaisuissa. Kandidaatintutkielmassa ja -seminaarissa opiskelija soveltaa oppimaansa tietosisältöä sekä kehittää kriittistä ajatteluaan ja ilmaisuaan niin suullisesti kuin kirjallisesti.

Arviointi

Numerolla 1-5.

Kuuluu kokonaisuuksiin

Johtamistieteiden laitos
Markkinoinnin perus- ja aineopinnot (Yrityksen taloustiede, markkinointi)
avaa kaikki

Markkinoinnin aineopinnot

Suoritettava vähintään 43 op
MARKA015 Services Marketing, 5 ECTS
MARKA020 Markkinoinnin johtaminen, 10 op
MARKA030 Markkinointitutkimus, 10 op
Markkinoinnin valinnaiset aineopinnot 5–25 op
Pääaineopiskelijat: suoritettava vähintään yksi opintojakso. Sivuaineopiskelijat: suositellaan suoritettavaksi useampi opintojakso.
Johtamistieteiden laitos