x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2010–2011
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
Markkinoinnin syventävät opinnot, 80 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija syventää markkinoinnin osaamistaan erityisesti strategisen merkkijohtamisen, markkinoinnin teorian, kulutuskäyttäytymisen sekä strategisen markkinoinnin aihepiireistä. Keskeinen osa syventävistä opinnoista perustuu tutkielmatyöskentelyyn. Omassa itsenäisessä tieteellisessä tutkielmassaan opiskelija osoittaa kykyä ymmärtää ja soveltaa markkinointitieteen teoriaa ja tutkimusmenetelmiä jostain markkinoinnin keskeisestä teema-alueesta. Pro gradu -tutkielman tulee osoittaa perehtyneisyyttä tutkielman aihepiiriin, tutkimusmenetelmien hallintaa sekä valmiutta tieteelliseen ilmaisuun. Tutkielmatyöskentelyyn kuuluu aktiivisen seminaariosallistumisen lisäksi harjoitusaineen laadinta sekä kypsyysnäytteen kirjoittaminen.

Arviointi

Numerolla 1-5.

Kuuluu kokonaisuuksiin

Johtamistieteiden laitos
avaa kaikki

Markkinoinnin syventävät opinnot

MARKS085 Markkinoinnin teoria, 10 op
MARKS010 Strateginen markkinointi, 10 op
Johtamistieteiden laitos