Opiskelija perehtyy organisaatiokulttuurin ja -ilmapiirin käsitteisiin ja merkitykseen palvelujen laadun, vaikuttavuuden ja työhyvinvoinnin kannalta ja osaa soveltaa käsitteitä johtamisen ja vaikuttamisen haasteiden erittelyyn.
Sisältö
Organisaatiokulttuuri, organisaatio- ja psykologinen ilmapiiri, työasenteet ja työsuoritusta selittävät yksilö-, vuorovaikutus- ja organisaatiotason mallit; organisaatiotason yhteys asiakaslähtöiseen vaikuttavuuteen, innovatiivisuuteen ja työmoraaliin; teoreettisten näkökulmien ja tutkimuksen tulosten merkitys johtamiselle ja kehittämiselle.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Seminaari
12 t
0 t
Vaadittavat opintosuoritukset
Aktiivinen osallistuminen luentoseminaariin 12 t ja luentoseminaariin ja kirjallisuuteen perustuva essee.