Kurssin tavoitteena on kehittää opiskelijoiden valmiuksia liiketoiminnan analysoinnissa ja kehittämisessä. Kurssilla painottuvat strategiatyöskentelyn käytännön analysointityökalut ja välineet. Kurssi valmentaa analysoimaan uusia liiketoimintamahdollisuuksia.
Sisältö
Kurssilla tarkastellaan uusien liiketoimintamallien kehittymistä ja kehittämistä sekä perinteisillä että uusilla aloilla. Kurssin tavoitteena on luoda pohjaa toimialatasoisen liiketoiminnan analysointiin. Liiketoiminnan muutoksia, murroksia ja strategiavalintoja tarkastellaan case-tapausten pohjalta.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Luento-opetus
20 t
0 t
Harjoitukset
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
4-6 caseasetelmaa ryhmittäin valmisteltuna ja presentoituna.
Arviointi
Numerolla 1-5.
Suositellut suoritusajankohdat
2. vuoden kevät
Kirjallisuus/Oppimateriaali
Ilmoitetaan myöhemmin.
Lisätietoja
Opintojaksolle voidaan valita enintään 24 opiskelijaa Kauppa- ja hallintotieteiden tiedekunnan jonolain mukaan.