Kurssin suoritettuaan opiskelija pystyy osoittamaan ymmärtävänsä inhimillisen käyttäytymisen merkityksen organisaation tavoitteiden saavuttamisessa. Opiskelija tunnistaa ihmisten vuorovaikutukseen keskeisesti vaikuttavat tekijät ja pystyy tuottamaan ratkaisuja konfliktitilanteisiin työpaikoilla.
Sisältö
Työmotivaatio ja motivointi, johtajuuden keskeiset teoriat ja näkökulmat, konfliktien ratkaisu ja neuvottelu, organisaatioviestintä, valtakysymykset organisaatioissa ja organisaation oppiminen.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Luento-opetus
18 t
0 t
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Suoritusvaihtoehto
1
Kohderyhmät:
Tutkinto-ohjelman omat opiskelijat
Muut opiskelijat
Avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijat
Tohtoriopiskelijat
Vaihto-opiskelijat
Osallistuminen opetukseen
suomeksi
Arviointi
Oppimispäiväkirja
Arviointi
Numerolla 1-5.
Kirjallisuus/Oppimateriaali
Lämsä, A.M. & Päivike, T. (2010) Organisaatiokäyttäytymisen perusteet. Edita.