x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2010–2011
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
LTOOK003 Markkinointi 5 op
Vastuutaho
Liiketoimintaosaaminen
Vastuuhenkilö
Lehtori
Edeltävät opinnot
Pakolliset:
Osallistumisoikeus opintojaksolle:
  • Sivuaineopiskelijoilla
Vastaavat opinnot opetussuunnitelmassa
Johtamistieteiden laitos
Opetussuunnitelma 2008 – 2010
LTOOK003 Markkinointi 5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija markkinoinnin peruskäsitteisiin ja markkinoinnin toteuttamiseen osana liiketoimintaa.

Sisältö

Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin toimintaympäristöä (erityisesti suhde- ja verkostoympäristön merkitystä), markkinoinnin erilaisia kilpailukeinoja sekä kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytymistä.

Toteutustavat

Opetustapa Paikalla Verkossa
Luento-opetus 30 t 0 t

Opetuskieli

suomi

Vaadittavat opintosuoritukset

Arviointi

Numerolla 1-5.

Kirjallisuus/Oppimateriaali

 

 

  1. Dubois, Pierre-Louis, Jolibert, Alain & Mühlbacher, Hans: Marketing Management: A Value-Creation Process, Palgrave Macmillan, 2007.
  2. Tikkanen, Henrikki, Aspara, Jaakko & Parvinen, Petri: Strategisen markkinoinnin perusteet, Talentum, 2007.
  3. Muu luennoitsijan osoittama materiaali.

Kokonaisuudet johon opintojakso kuuluu

Johtamistieteiden laitos
Lääketieteellisen teknologian instituutti
2010–2011
Opintojakso opetusohjelmassa
Opetusohjelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetusohjelmasta.
Johtamistieteiden laitos