x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2011–2012
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
MARKA030 Markkinointitutkimus 10 op
Vastuutaho
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Vastuuhenkilö
Lehtori
Edeltävät opinnot
Pakolliset:

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijalle hyvät valmiudet markkinoinnin päätöksenteossa tarvittavan määrällisen ja laadullisen informaation hankkimiseen, muokkaamiseen ja käyttämiseen. Opiskelija pystyy tulkitsemaan sekä esittämään erilaisten analyysien tuloksia ja tuottamaan näiden pohjalta itsenäisesti tutkimusraportin.

Sisältö

ks. opintojakson osa MARKA30K Markkinointitutkimus/kirjat.
ks. opintojakson osa MARKA30L Markkinointitutkimus/luennot.
ks. opintojakson osa MARKA30H Markkinointitutkimus/harjoitukset.

Toteutustavat

Opetustapa Paikalla Verkossa
Luento-opetus 30 t 0 t
Harjoitukset 40 t 0 t

Opetuskieli

suomi

Vaadittavat opintosuoritukset

Luennot (ks. opintojakso MARKA30L), kirjallisuus (ks. opintojakso MARKA30K) sekä harjoitukset (ks. opintojakso MARKA30H) suoritetaan erikseen. Markkinoinnin pääaineopiskelijoille suositellaan kirjojen tenttimistä ennen luentojen alkamista.

Arviointi ja arviointiperusteet

Numerolla 1-5.
Luennot 1/3, kirjat 1/3 ja harjoitukset 1/3 kurssin kokonaisarvosanasta.

Suositellut suoritusajankohdat

2. vuoden kevät

Lisätietoja

Opintojaksolle voidaan valita enintään 30 opiskelijaa johtamiskorkeakoulun jonolain mukaisesti.

Kokonaisuudet johon opintojakso kuuluu

Johtamiskorkeakoulu
Markkinoinnin aineopinnot (Yrityksen taloustiede, markkinointi)
2011–2012
Opintojakso opetusohjelmassa
Opetusohjelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetusohjelmasta.
Johtamiskorkeakoulu