x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2008–2010
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
LTOOK003 Markkinointi 5 op
Vastuutaho
Liiketoimintaosaaminen
Vastuuhenkilö
Lehtori
Suunnitellut järjestämisajankohdat
Periodi I II III IV
2008–2009 X
2009–2010 X
Edeltävät opinnot
Pakolliset:
Osallistumisoikeus opintojaksolle:
  • Sivuaineopiskelijoilla

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija markkinoinnin peruskäsitteisiin ja markkinoinnin toteuttamiseen osana liiketoimintaa.

Sisältö

Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin toimintaympäristöä (erityisesti suhde- ja verkostoympäristön merkitystä), markkinoinnin erilaisia kilpailukeinoja sekä kuluttajien ja organisaatioiden ostokäyttäytymistä.

Toteutustavat

Opetustapa Paikalla Verkossa
Luento-opetus 30 t 0 t

Opetuskieli

suomi

Vaadittavat opintosuoritukset

Arviointi

Numerolla 1-5.

Kirjallisuus/Oppimateriaali

 

 

  1. Dubois, Pierre-Louis, Jolibert, Alain & Mühlbacher, Hans: Marketing Management: A Value-Creation Process, Palgrave Macmillan, 2007.
  2. Tikkanen, Henrikki, Aspara, Jaakko & Parvinen, Petri: Strategisen markkinoinnin perusteet, Talentum, 2007.
  3. Muu luennoitsijan osoittama materiaali.

Kokonaisuudet johon opintojakso kuuluu

Johtamistieteiden laitos
Lääketieteellisen teknologian instituutti
2008–2009
Opintojakso opetusohjelmassa
Opetusohjelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetusohjelmasta.
Johtamistieteiden laitos