x !
Archived Curricula Guide 2010–2011
Curricula Guide is archieved. Please refer to current Curricula Guides
MARKA20L Marketing Management/Lectures and Literature
Organised by
Marketing
Person in charge
Lehtori
Corresponding course units in the curriculum
Department of Management Studies
Curricula 2008 – 2010

General description

Tämä on opintojakson MARKA020 Markkinoinnin johtaminen osasuoritus.

Learning outcomes

ks. opintojakso MARKA020 Markkinoinnin johtaminen.

Contents

Opintojakson keskeisiä osa-alueita ovat markkinointi asiakassuuntaisena suunnittelu-, johtamis- ja valvontajärjestelmänä, markkinoinnin strateginen johtaminen sekä asiakassuhteen hallinta (CRM).

Teaching methods

Teaching method Contact Online
Lectures 30 h 0 h

Teaching language

Finnish

Modes of study

Tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Evaluation

Numeric 1-5.

Recommended year of study

2. year autumn

Study materials

  1. Dubois, Pierre-Louis, Jolibert, Alain & Mühlbacher, Hans: Marketing Management : A Value Creation Process, Palgrave Macmillan, 2006.
  2. Anderson, James C. & Narus, James A.: Business Market Management, Pearson, 2004.
  3. Kumar, Nirmalya, Anderson, James C. & Narus, James A.: Value Merchants: Demonstrating and Documenting Superior Value in Business Markets, Harvard Business School Press, 2007.
  4. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Belongs to following study modules

Department of Management Studies
2010–2011
Teaching
Archived Teaching Schedule. Please refer to current Teaching Shedule.
-
Department of Management Studies