Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijalle hyvät valmiudet markkinoinnin päätöksenteossa tarvittavan määrällisen ja laadullisen informaation hankkimiseen, muokkaamiseen ja käyttämiseen. Opiskelija pystyy tulkitsemaan sekä esittämään erilaisten analyysien tuloksia ja tuottamaan näiden pohjalta itsenäisesti tutkimusraportin.
Sisältö
ks. opintojakson osa MARKA30K Markkinointitutkimus/kirjat. ks. opintojakson osa MARKA30L Markkinointitutkimus/luennot. ks. opintojakson osa MARKA30H Markkinointitutkimus/harjoitukset.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Luento-opetus
30 t
0 t
Harjoitukset
40 t
0 t
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Luennot (ks. opintojakso MARKA30L), kirjallisuus (ks. opintojakso MARKA30K) sekä harjoitukset (ks. opintojakso MARKA30H) suoritetaan erikseen. Markkinoinnin pääaineopiskelijoille suositellaan kirjojen tenttimistä ennen luentojen alkamista.
Arviointi
ja arviointiperusteet
Numerolla 1-5.
Luennot 1/3, kirjat 1/3 ja harjoitukset 1/3 kurssin kokonaisarvosanasta.
Suositellut suoritusajankohdat
2. vuoden kevät
Lisätietoja
Opintojaksolle voidaan valita enintään 30 opiskelijaa Kauppa- ja hallintotieteiden tiedekunnan jonolain mukaisesti.