Opintojakson tavoitteena on luoda ja kehittää valmiuksia merkkituotteiden johtamiseen yrityksen merkkipääoman kasvattamiseksi kulutus-, palvelu- ja teollisilla markkinoilla.
Sisältö
Opintojaksossa tarkastellaan merkkituotteiden rakentamista ja strategista johtamista erityisesti yrityksen pitkäaikaisen merkkipääoman lisäämiseksi ja vankentamiseksi.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Luento-opetus
20 t
0 t
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Arviointi
Numerolla 1-5.
Suositellut suoritusajankohdat
1. vuoden syksy
Kirjallisuus/Oppimateriaali
de Chernatony, Leslie & McDonald, Malcolm: Creating Powerful Brands in Consumer, Industrial and Service Markets, Elsevier, 2003. Saatavana e-kirjana NetLibrarysta.
Kapferer, Jean-Noel: The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term, Kogan Page, 2008 (tai 2004 soveltuvin osin).