Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelijat markkinoinnin järjestelmälliseen suunnitteluun ja toteutukseen. Opintojakson käytyään opiskelija osaa laatia yrityksen markkinointiohjelman osana yrityksen liiketoiminnan kokonaisuunnittelua.
Sisältö
ks. opintojakson osa MARKA20L Markkinoinnin johtaminen/luennot ja kirjat. ks. opintojakson osa MARKA20H Markkinoinnin johtaminen/harjoitukset.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Luento-opetus
30 t
0 t
Harjoitukset
40 t
0 t
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Luennot ja kirjallisuus (ks. opintojakso MARKA20L) ja harjoitusosio (ks. opintojakso MARKA20H) suoritetaan erikseen.
Arviointi
ja arviointiperusteet
Numerolla 1-5.
Tentti luennoista ja kirjallisuudesta arvostellaan numerolla 1-5, harjoitukset arvostellaan asteikolla hyväksytty/hylätty.
Suositellut suoritusajankohdat
2. vuoden syksy
Lisätietoja
Opintojaksolle voidaan valita enintään 30 opiskelijaa johtamiskorkeakoulun jonolain mukaisesti.