Antaa käsityksen informaatiolukutaidon ulottuvuuksista tiedonhaun ja -hankinnan sekä oppimisen näkökulmista.
Informaatiolukutaidon teoreettiset viitekehykset, ammatilliset tulkinnat ja opetukselliset haasteet kirjastojen projektina. Tiedonhankinnan ohjauksen integrointi opetukseen. Informaatiolukutaito ja uudet oppimiskäsitykset.
Sormunen & Poikela (toim.), Informaatio, informaatiolukutaito ja oppiminen. TUP 2008.JA YKSI KIRJA RYHMÄSTÄ A JA RYHMÄSTÄ B.Ryhmä A:
1. Andretta, Information literacy: A practioner's guide. Chandos 2005 tai2. Webb &Powis, Teaching information skills. Facet 2004.Ryhmä B:1. Bruce, Informed learning. ACRL 2008. 2. Henri & Asselin (toim.), Leadership issues in the Information literate schoolcommunity. Libraries Unlimited 2005. Verkossa: http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&AuthType=cookie,ip,uid&db=nlebk&AN=192888&site=ehost-live3. Limberg & Folkesson, Undervisning in informationssökning. Valfrid 2006. Verkossa: http://bada.hb.se/dspace/bitstream/2320/2400/1/Limberg.pdf.