x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2011–2012
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
MARKA30L Markkinointitutkimus/luennot
Vastuutaho
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Vastuuhenkilö
Lehtori

Yleiskuvaus

Tämä on opintojakson MARKA030 Markkinointitutkimus osasuoritus.

Osaamistavoitteet

ks. opintojakso MARKA030 Markkinointitutkimus.

Sisältö

Luennoilla syvennetään tietämystä erilaisten aineistojen keruusta sekä käsitellään eri tilastollisia menetelmiä. Opintojaksolla keskitytään SPSS-analyysien tulosten tulkintaan. Opiskelijat tutustuvat myös tieteellisten artikkelien pohjalta erilaisiin tutkimusasetelmiin.

Toteutustavat

Opetustapa Paikalla Verkossa
Luento-opetus 30 t 0 t

Opetuskieli

suomi

Vaadittavat opintosuoritukset

Tentti luennoista.

Arviointi

Numerolla 1-5.

Suositellut suoritusajankohdat

2. vuoden kevät

Kirjallisuus/Oppimateriaali

Luennoilla käytetään:

  1. Burns, Alvin C. & Bush, Ronald F.: Marketing Research: Online Research Applications, Prentice Hall, 2003 tai uudempi.
  2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan, esim. Journal of Marketing Research.

Lisätietoja

Opintojakson voi suorittaa vain osana kurssia MARKA030 Markkinointitutkimus.

Kokonaisuudet johon opintojakso kuuluu

Johtamiskorkeakoulu
Markkinoinnin aineopinnot (Yrityksen taloustiede, markkinointi)
2011–2012
Opintojakso opetusohjelmassa
Opetusohjelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetusohjelmasta.
-
Johtamiskorkeakoulu