Opiskelija tuntee kulttuurien välisen talousviestinnän teoriat, niiden peruskäsitteet sekä keskeiset tutkimusperiaatteet. Hän osaa soveltaa niitä analysoidessaan saksalais-suomalaista talousviestintää.
Sisältö
Kulttuurienvälisen talousviestinnän teoriat. Suullisen, kirjallisen ja teknillisen talousviestinnän tarkastelu lingvististen menetelmien avulla (monikielinen terminologiatyö, talouselämän tekstilajit ja esiintymistilanteet, kansainvälinen kirjeenvaihto ym.).
Opetuskieli
saksa
Vaadittavat opintosuoritukset
Suoritusvaihtoehto
1
Kohderyhmät:
Tutkinto-ohjelman omat opiskelijat
Muut opiskelijat
Avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijat
Tohtoriopiskelijat
Vaihto-opiskelijat
Osallistuminen opetukseen
saksaksi
Arviointi
ja arviointiperusteet
Numerolla 1-5.
Aktiivinen osallistuminen opetukseen, harjoitukset, lopputyö.