x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2008–2010
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
MARKA020 Markkinoinnin johtaminen 10 op
Vastuutaho
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Vastuuhenkilö
Lehtori
Suunnitellut järjestämisajankohdat
Periodi I II III IV
2008–2009 X X
2009–2010 X X
Edeltävät opinnot
Pakolliset:

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelijat markkinoinnin järjestelmälliseen suunnitteluun ja toteutukseen. Opintojakson käytyään opiskelija osaa laatia yrityksen markkinointiohjelman osana yrityksen liiketoiminnan kokonaisuunnittelua.

Sisältö

ks. opintojakson osa MARKA20L Markkinoinnin johtaminen/luennot ja kirjat.
ks. opintojakson osa MARKA20H Markkinoinnin johtaminen/harjoitukset.

Toteutustavat

Opetustapa Paikalla Verkossa
Luento-opetus 30 t 0 t
Harjoitukset 40 t 0 t

Opetuskieli

suomi

Vaadittavat opintosuoritukset

Luennot ja kirjallisuus (ks. opintojakso MARKA20L) ja harjoitusosio (ks. opintojakso MARKA20H) suoritetaan erikseen.

Arviointi ja arviointiperusteet

Numerolla 1-5.
Tentti luennoista ja kirjallisuudesta arvostellaan numerolla 1-5, harjoitukset arvostellaan asteikolla hyväksytty/hylätty.

Suositellut suoritusajankohdat

2. vuoden syksy

Lisätietoja

Opintojaksolle voidaan valita enintään 30 opiskelijaa Kauppa- ja hallintotieteiden tiedekunnan jonolain mukaisesti.

Kokonaisuudet johon opintojakso kuuluu

Johtamistieteiden laitos
Markkinoinnin aineopinnot (Yrityksen taloustiede, markkinointi)
2008–2009
Opintojakso opetusohjelmassa
Opetusohjelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetusohjelmasta.
Johtamistieteiden laitos