Hyppää pääsisältöön
Opintojakso, lukuvuosi 2023–2024
COMP.IS.220

Managing e-commerce; Consumers and Community Perspective, 5 op

Tampereen yliopisto
Opetusperiodit
Aktiivinen periodissa 2 (23.10.2023–31.12.2023)
Koodi
COMP.IS.220
Opetuskieli
English
Lukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Opintojakson taso
Advanced studies
Arvosteluasteikko
General scale, 0-5
Vastuuhenkilö
Responsible teacher:
Mikko Ruohonen
Responsible organisation
Faculty of Management and Business 100 %
Coordinating organisation
Information and Knowledge Management Studies 100 %
Yhteiset osaamistavoitteet
International outlook and global responsibility

Introduction to E-Commerce and E-Marketplaces. Overview of E-Commerce. E-Marketplaces: Mechanisms, Tools, and Impacts of E-Commerce. Internet Consumer Retailing. Retailing in E-Commerce: Products and Services. Consumer Behavior, Market Research, and Advertising. E-Commerce Models and Applications. Innovative E-Commerce Systems: E-Government and E-Learning to Consumer-to-Consumer Commerce. Mobile Computing, Social Computing Commerce and Pervasive Computing.

Osaamistavoitteet
Esitietovaatimukset
Lisätiedot
Oppimateriaalit
Vastaavat opintojaksot
Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu
Suoritustapa 1
Participation in classroom work with groupwork/reports OR Written exam (if not enough participation)

Participation in teaching

26.10.2023 09.12.2023
Aktiivinen periodissa 2 (23.10.2023–31.12.2023)