Avoin webinaari rokote-epäröinnistä ja julkisesta epäluottamuksesta tieteeseen

SijaintiZoom
Ajankohta12.12.2022 15.00–17.00
Kielienglanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
aihekuvassa henkilö ottaa rokotetta ruiskuun
VAX-TRUST -hanke järjestää joulukuussa webinaarin rokote-epäröinnistä. Pääpuhujana on professori Maya J. Goldenberg Guelphin yliopistosta Kanadasta. Tervetuloa!

Kaikille avoin webinaari järjestetään 12. joulukuuta klo 17-19 Suomen aikaa verkkotapahtumana.

Tapahtuman puhuja, professori Maya j. Goldenberg Guelphin yliopistosta, on tieteenfilosofian ja lääketieteen filosofian asiantuntija, jonka työ keskittyy tieteen ja arvojen vuorovaikutukseen. Hänen uusin kirjansa käsittelee rokote-epäröintiä ja luottamusta tieteeseen. Goldenberg on myös VAX-TRUST-projektin Advisory Boardin jäsen.

Esitystä kommentoi professori Pru Hobson-West Nottinghamin yliopistosta. Professori Hobson-Westin erikoisalaa on yhteiskuntatieteellinen rokote-epäröinnin tutkimus ja hän on yksi VAX-TRUST-hankkeen tiimijohtajista.

Löydät lisätietoja ja linkin tapahtumaan VAX-TRUST-hankkeen nettisivuilta.

Tervetuloa!

***

This webinar is organized by VAX-TRUST, Addressing Vaccine Hesitancy in Europe, a research project studying vaccine hesitancy in seven European countries. The project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under Grant Agreement No 965280 and is coordinated by Tampere University. The project’s Principal Investigator, Dr. Pia Vuolanto from Tampere University, will be chairing the event.

Järjestäjä

VAX-TRUST project The project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under Grant Agreement No 965280 and is coordinated by Tampere University.

Pia Vuolanto Projektin vastuullinen johtaja pia.vuolanto@tuni.fi