FIT-seminaari: The effect of minimum wage policies on the wage and occupational structure of establishments

SijaintiKeskustakampus, Päätalon luentosali C8.
Ajankohta28.10.2022 10.00–11.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Henkilö tekee muistiinpanoja luentosalissa. Pöydällä juomalasi ja puhelin.
Verotutkimuksen huippuyksikkö FIT:n uusi seminaarisarja järjestetään Tampereen yliopistossa. Noin kerran kuukaudessa arvostetut tutkijat käsittelevät puheenvuoroissaan verojärjestelmätutkimukseen liittyviä erilaisia teemoja ja näkökulmia.

Seminaarisarja jatkuu Illinoisin yliopiston apulaisprofessori Eliza Forsythen esityksellä:

Lue tutkimusartikkeli (Pdf) ja tutustu Eliza Forsythen tutkimustyöhön hänen kotisivullaan.

Tilaisuus myös striimataan: linkki lähetetään kiinnostuneille muutama päivä ennen seminaaria. Tiedustelut: marjukka.hourunranta [at] tuni.fi (marjukka[dot]hourunranta[at]tuni[dot]fi).

Seminaari on englanninkielinen.

Tervetuloa!

Seminaariohjelma

Kerran kuukaudessa järjestettävien FIT-seminaarien ohjelma (muutokset mahdollisia):
5.10.2022: Hanna Pesola, Valtion taloudellinen tutkimuskeskus VATT, aiheena: Costs of Job Loss during the COVID-19 Pandemic
28.10.2022: Eliza Forsythe, University of Illinois at Urbana-Champaign, aiheena: The Effect of Minimum Wage Policies on the Wage and Occupational Structure of Establishments
16.12.2022: Teemu Lyytikäinen, Valtion taloudellinen tutkimuskeskus VATT
1.2.2023: Terhi Ravaska, Valtion taloudellinen tutkimuskeskus VATT