Go Global! Tammihaun Pohjois-Amerikan ja Afrikan vaihtokohteet lukuvuodelle 2023-24

Ajankohta11.1.2023 7.30–8.00
Golden Gate Bridge, San Francisco, United States
Haaveiletko tutustumisesta pohjoisamerikkalaiseen tai afrikkalaiseen kulttuuriin? Englannin kielen puhumisesta autenttisessa ympäristössä? Perspektiivisi laajentamisesta ”Suomi-kuplan” ulkopuolelle? Hae opiskelijavaihtoon Pohjois-Amerikkaan tai Afrikkaan tammihaun aikana!

Mihin Pohjois-Amerikan tai Afrikan kohteisiin voin hakea tammihaussa?

Tammihaku on täydennyshaku (eli jäljellä oleviin) Pohjois-Amerikan vaihtokohteisiin sekä päähaku Afrikan englanninkielisiin kohteisiin lukuvuodelle 2023-2024. Tässä infotilaisuudessa kerrotaan lisätietoja tarjolla olevista kohteista.

Lue lisää opiskelijan oppaasta:

Tammihaussa on mahdollista hakea maksimissaan viiteen vaihtokohteeseen ja/tai -ohjelmaan.

Tutustu tammihaun yleisiin infotilaisuuksiin!

Tammihaun yleiset vaihtoinfot löydät Opiskelijavaihdon hakuohjeet -sivulta.

Mistä saan lisätietoja ja kuinka haetaan vaihtoon?

Klikkaa opiskelijan oppaan Kansainvälisty opinnoissa -osioon löytääksesi tarkemmat tiedot mm. hakuprosessista, vaihdon rahoituksesta sekä haettavissa olevista vaihtokohteista. Huomaathan, että tammihaun aikana on mahdollista hakea ainoastaan jäljellä oleviin kohteisiin Pohjois-Amerikassa sekä tarjolla oleviin Afrikan vaihtokohteisiin.

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi

Kohderyhmä

Tutkinto-opiskelijat, jotka aikovat hakea joko pohjoisamerikkalaisiin tai afrikkalaisiin vaihtokohteisiin tammhaussa lähteäkseen vaihtoon lukuvuonna 2023-24

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi