Johtajuussymposium 2024

Ajankohta22.10.2024 7.00–13.00
Kielisuomi, englanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Kuva vuoden 2022 Johtajuussymposiumista.
Johtajuussymposium on avoin ja maksuton tapahtuma, jonka seminaarit ja paneelit kokoavat eri tieteenalojen, yritysmaailman ja julkishallinnon edustajat ajankohtaisten teemojen äärelle. Symposium toteutetaan jo 13. kerran, ja se on houkutellut laajoja yleisöjä aina ensimmäisestä, vuonna 2012 järjestetystä tapahtumasta saakka.

Tämänkin vuoden Johtajuussymposium toteutetaan hybriditapahtumana. Ohjelma järjestetään Tampereen yliopiston keskustakampuksen Päätalossa ja Nokia Arenan Paidiassa. Tapahtumaa pääsee myös seuraamaan suorana verkossa.

Johtajuussymposiumin ohjelma päivityy verkkosivuille kesän lopulla.

Tervetuloa!

Järjestäjä

Johtajuussymposium on Tampereen yliopiston vuosittainen tapahtuma, jonka vastuuyksikkönä on johtamisen ja talouden tiedekunta.

Lisätietoja

Tutkimusjohtaja Pasi-Heikki Rannisto, 050 570 0744 | pasi-heikki.rannisto@tuni.fi Tapahtuma-asiantuntija Kyösti Koskela, 050 318 6621 | kyosti.koskela@tuni.fi