Kevätlukukauden 2024 kansainvälisten opiskelijatuutoreiden koulutus

SijaintiTeams-verkkokoulutus
Ajankohta29.11.2023 12.00–13.15
Kansainvälinen opiskelijatuutorointi vaatii sekä suunnittelua että paljon käytännön työtä. Koulutuksessa pohditaan kansainvälisen opiskelijatuutorin roolia ja vastuita sekä jaetaan käytännöllistä informaatiota tuutorina toimimisen tueksi. Huomioithan, että koulutus on englanniksi. Tuutorikoulutuksia kehitetään tuutoreilta kerättävän palautteen perusteella. Palautemuotoina ovat välitön palaute koulutusten jälkeen, tuutorien kirjoittamat esseet sekä tuutoripalautekysely.

Kansainvälisiä opiskelijatuutoreita kevätlukukaudeksi 2024 rekrytoitiin lokakuussa 2023 ja kaikille valituille tuutoreille on lähtenyt erillinen kutsu tähän verkkokoulutukseen.

Järjestäjä

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, Tampereen ylioppilaskunta TREY, ESN FINT, INTO Tampere

Kansainväliset vaihto-opiskelijoiden tuutorit kevätlukukaudella 2024

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi