MAB-dosenttiluennot: Marjo Siltaoja – Sustainable business transition

SijaintiTampereen yliopiston keskustakampus, Pinni A -rakennus, Paavo Koli -sali; myös suoratoistona
Ajankohta27.10.2022 13.15–15.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Marjo Eben
Dosentit ovat keskeinen instuutio suomalaisessa akateemisessa yhteisössä, ja he tuovat tärkeän lisän tiedekuntien tutkimus- ja opetustoimintaan. Dosenttiluentosarjallaan johtamisen ja talouden tiedekunta (MAB) haluaa nostaa esiin tiedekunnan dosentteja ja heidän asiantuntijuuttaan. Tällä kertaa vuorossa on apulaisprofessori (tenure track) Marjo Siltaoja Jyväskylän yliopistosta.

Marjo Siltaojan luennon aiheena on ”Sustainable business transition – from values to impact”.

KTT Marjo Siltaoja on johtamisen apulaisprofessori (tenure track) Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulussa. Hänen tutkimuksensa keskittyy kestävyystransitioon, sosiaaliseen evaluaatioon ja vastuulliseen johtamiseen organisaatiotutkimuksen alalla. Marjo Siltaoja on vastuullisen liiketoiminnan dosentti MAB tiedekunnassa.

Luennoitsijan esittelee yrityksen johtamisen professori Johanna Kujala.

Luento on englanniksi.

Seuraa luentoa verkossa

Luentosarjan ohjelma

To 22.9.2022 klo 16.15–18 Paavo Koli -sali, Pinni A-rakennus, Keskustakampus
Johtaja Mika Aaltola, Ulkopoliittinen instituutti: Great Power Politics and Finland

To 27.10.2022 klo 16.15–18 Paavo Koli -sali, Pinni A-rakennus, Keskustakampus
Apulaisprofessori (tenure track) Marjo Siltaoja, Jyväskylän yliopisto: Sustainable business transition – from values to impact

To 10.11.2022 klo 16.15–18 (ZOOM)
Dr Craig Fleisher: Configuring the 4-Sets: A Practice-Tested Model to Create Informational Alignment Among Mindsets, Skillsets, Toolsets and Datasets

To 17.11.2022 klo 16.15–18 FA032 Pieni Sali 1, Festia-rakennus, Hervannan kampus
Professori Juha-Matti Lehtonen, Maanpuolustuskorkeakoulu: Puolustusyhteistyö ja yhteishankinnat

To 8.12.2022 klo 16.15–18 Paavo Koli -sali, Pinni A-rakennus, Keskustakampus
Professori Harri Jalonen, Vaasan yliopisto: Complexity thinking: what, why and how
(Luento siirtynyt lokakuulta pidettäväksi 8.12.)

Luennot ovat kaikille avoimia eikä niihin tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Tervetuloa luennolle!

Johtamisen ja talouden tiedekunta MAB