MET Tutkimuspäivät 2024

Ilmoittautumisaika päättyy 7.11.2024,23.59
Kielienglanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
MET tiedekunnan ja tutkimuspäivien tutkimusteemoja esittävä kuva.
Terveys ja hyvinvointi - huomisen ratkaisut tämän päivän tutkimuksesta. Tervetuloa MET Tutkimuspäiville – lääketieteen ja terveysteknologian tiedekunnan vuoden tärkeimpään tutkimustapahtumaan!

MET Tutkimuspäivät on kaksipäiväinen tilaisuus, joka on avoin kaikille tutkijoille, opiskelijoille ja yrityksille, jotka ovat kiinnostuneita bioteknologian, biolääketieteen tekniikan ja kliinisen lääketieteen tutkimuksesta. Ilmoittaudu mukaan koko tapahtumaan tai jompaankumpaan päivään, tai piipahda joustavasti mielenkiintoisiin osioihin ilman ilmoittautumista. Huomioithan, että kahvitarjoilun ja muut tarjoamiset varaamme vain ilmoittautuneille.

• Kuule ja keskustele alan viimeisimmästä tutkimuksesta ja tutkimuksen suunnista!
  • Verkostoidu!
  • Suunnittele yhteistyötä!
  • Tapaa kollegoita!
  • Vieraile yritys- ja/tai posterinäyttelyssämme!

Lääketieteen ja terveysteknologian tiedekunta

Lisätietoja

Käytännön järjestelyihin liittyviin kysymyksiin vastaa järjestelytoimikunta osoitteessa metrd.tau@tuni.fi