Satahyvää – Satakunnan sosiaali- terveys ja hyvinvointitutkimuksen päivä 2024

Ajankohta31.10.2024 8.30–16.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Viidennen kerran järjestettävä Satahyvää – Satakunnan sosiaali- terveys ja hyvinvointitutkimuksen päivä kokoaa yhteen sosiaali-, terveys- ja hyvinvointialojen tutkijoita sekä kehittäjiä edistäen yhteistyötä ja tehden näkyväksi alueella tehtävää tutkimusta sekä kehittämistä. Vuonna 2024 teemana on Uudistuvat palvelut – Etänä ja lähellä.

Päivän keynote-puheenvuorot ovat tutkimusprofessori Tarja Heponiemen (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos) Digitaalisten sote-palvelujen hyödyntämisen haasteita ja mahdollisuuksia sekä arkkitehti, Senior Scientist Ira Verman (Aalto-yliopisto) Ikäihmisiä ja muistisairaita tukeva asuinympäristö.

Tutustu tapahtuman ohjelmaan.

Abstraktihaku on käynnissä

Olet lämpimästi tervetullut esittelemään tutkimuksesi tai kehittämishankkeesi tuloksia, väitöskirjatutkimustasi tai ylemmän korkeakoulututkinnon opinnäytetyötäsi Satahyvää-tutkimuspäivään. Abstraktin aihetta tai sisältöaluetta ei ole rajattu. Toivomme monipuolista ja monitieteellistä katsausta alueella tehtävään hyvinvointi-, sosiaali- ja terveyssektoreihin liittyvään tutkimukseen. Erityisesti toivotamme tänä vuonna tervetulleeksi abstraktit, jotka liittyvät Uudistuvat palvelut etänä ja lähellä -teemaan. Lähetä abstraktisi viimeistään 22.9.2024!

Lue lisää abstraktihausta.

Järjestäjä

Tilaisuuden järjestävät Satakunnan hyvinvointialue, alueen ammattikorkeakoulut (SAMK ja Diak), Tampereen yliopisto Pori (yhteiskuntatieteet/SOC) ja Sosiaalialan osaamiskeskus Pikassos.

Kohderyhmä

Tapahtuma on suunnattu sosiaali-, terveys- ja hyvinvointialoilla toimiville asiantuntijoille, ammattilaisille ja opiskelijoille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille.

satahyvaa@sata.fi