Seinäjoki Tampereen yliopistolla 1.11.

SijaintiKorkeakoulunkatu 7 Kampusareena, 33720 Tampere
Hervannan kampus, Kampusareenan aula ja auditorio
Ajankohta1.11.2023 11.00–15.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Seinäjoki Tampereen yliopistolla 1.11. klo 13-17 Hervannan kampuksen Kamupusareenan aulassa ja auditoriossa.
Seinäjoki jalkautuu Tampereen yliopiston opiskelijoiden keskuuteen ensi keskiviikkona 1. päivänä marraskuuta. Seinäjoki ja Etelä-Pohjanmaan työpaikkamahdollisuudet harjoittelupaikkoineen ovat vain reilun tunnin junamatkan päässä Tampereelta.

Kaikki opiskelijat ovat lämpimästi tervetulleita kuulemaan millaisia työmahdollisuuksia, harjoittelupaikkoja tai opinnäytepaikkoja eteläpohjalaiset yritykset tarjoavat Tampereen yliopiston opiskelijoille.

Nyt on siis opiskelijoilla oiva tilaisuus tutustua avoimiin paikkoihin ja verkostoitua työnantajien edustajien kanssa, mukana ovat mm. Atria, Epec, Exertus ja Primapower.

Hervannan Kampusareenan aulassa opiskelijoilla on mahdollisuus keskustella ja tutustua Seinäjoen ja koko Etelä-Pohjanmaan tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Eteläpohjalaiset ovat tavattavissa Hervannan kampusareenalla klo 13-17. Kampusareenan viereisessä auditoriossa järjestetään klo 15-15.45 erityinen Seinäjoki-momentin, jossa osallistujien kesken arvotaan kolmen päivän Provinssi-lippu. Kuulet missä Seinäjoki menee nyt ja saat mukaasi Seinäjoki-goodiebagin, josta löytyy pientä purtavaa opiskelijan arkeen,

Seinäjoen yliopistokeskus

Annukka Annala, annukka.annala@tuni.fi Puh. 050 313 7433