Sparrauspaja: Yrittäjien ja yritysten henkilöstön mielen hyvinvointi

Tampereen ammattikorkeakoulu
SijaintiStage, C1
Ajankohta7.12.2023 11.00–13.30
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Mikro- ja pk-yrityksille suunnatuissa maksuttomissa sparrauspajoissa keskitymme muutosjohtajuuden teemojen syventämiseen. Pajoissa saat muutossparrausta Tampereen ammattikorkeakoulun yritysvalmennuksen ammattilaisilta ja vertaisesti Pirkanmaan alueen muilta yrittäjiltä. Sparrauspajojen kohderyhmänä ovat muutoshalukkaat yrittäjät ja yritysten henkilöstö, samasta yrityksestä voi osallistua useampi henkilö.

Syksyn neljännen sparrauspajan teemana on Yrittäjien ja yritysten henkilöstön mielen hyvinvointi.

Asiantuntijapuheenvuorot: Stressivalmentaja Miia Huitti, Psykologi, Psykopodiaa-podcastin juontaja ja Kauppalehden kolumnisti Nina Lyytinen sekä Aivotutkija, psykologi ja sarjayrittäjä Ville Ojanen.

Miksi osallistua?

• Saat konkreettisia työkaluja työhyvinvointiin ja stressinhallintaan.
  • Verkostoidut muiden mikro- ja pk-yrittäjien kanssa ja pääset jakamaan kokemuksia.
  • Opit palautumisen ja arjen hallinnan keinoja.

Tule mukaan oppimaan, verkostoitumaan ja luomaan suhteita, jotka voivat viedä liiketoimintasi uudelle tasolle!

Ilmoittautuminen

Tilaisuuteen osallistuminen on maksutonta, mutta paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu viimeistään 4.12.2023 mennessä. Ilmoittaudu täältä: https://forms.office.com/e/FsvwbCbPbX

Järjestäjä

Tilaisuuden järjestävät Tampereen ammattikorkeakoulu ja MYRSKY – Yritysten muutoskyvykkyys, vihreä siirtymä ja digitalisaatio Länsi-Suomessa -hanke. Hanketta rahoitetaan REACT-EU-määrärahoista osana unionin covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Suvi Liljeqvist, projektipäällikkö, suvi.liljeqvist@tuni.fi