TAMK Masters Conference 2024 - Inhimillistä ja kestävää työelämää rakentamassa

Ilmoittautumisaika päättyy 30.9.2024,23.59
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tervetuloa vuotuiseen TAMKin YAMK-opiskelijoiden ja -alumnien Masters Conferenceen!

Lämpimästi tervetuloa TAMK Masters Conference 2024 -tilaisuuteen!

Tänä vuonna teemana on "Inhimillistä ja kestävää työelämää rakentamassa". Luvassa on kiinnostavia puheenvuoroja ja paneelikeskustelu. Pääset halutessasi myös tutustumaan eri alojen YAMK-opiskelijoihin ja alumneihin! Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Ajankohta: 3.10.2024 klo 12–16
Paikka: Stage C1-05, TAMKin pääkampus, Kauppi
Tämä on lähitapahtuma, johon voit osallistua paikan päällä.
Tilaisuuden pääkieli on suomi, mutta yksi puheenvuoroista on englanniksi.

12:00 Masters Conferencen avaus

Petra Sippola, KTT, Johtamisen yliopettaja (YAMK), AmO (SAMK) ”Inhimillisyyden voima työelämässä ”

Toni Lehtimäki, KTM, lehtori ja Soveltavan positiivisen psykologian ja valmennuspsykologian maisteri (MSc) (TAMK, Proakatemia): ” Coping Strategies and Thought Self-Leadership: Enhancing Well-Being Performance in Work Settings"

13:30 Verkostoitumista + tauko

14:00 Ohjelma jatkuu

•Unfair Lean Marketing Oy & toimitusjohtaja Johanna Raiskio: "Epäreilun hyvä työarki - Miten 4+1-työviikko muutti Unfairin työflow`ta"

Paneeli: keskustelu inhimillisen ja kestävän työelämän rakentamisesta: vetäjänä Päivi Mayor, KTT, lehtori (TAMK, International Business)

•Mitä YAMK-uralla seuraavaksi: löydä tai kirkasta omaa polkuasi Muusa-mentoroinnin parissa!

Tilaisuus päättyy 16:00 mennessä

Lämpimästi tervetuloa TAMKin YAMK-opiskelijat ja -alumnit sekä korkeakouluyhteisön henkilökunta!

Vuosittaisen tilaisuuden järjestää tänä vuonna Tampereen korkeakouluyhteisön kestävän yrittäjyyden opintoja tarjoava HUBS-tiimi.

TAMKin Liiketalous ja media -osaamisyksikkö & HUBS

Kaisa Kokko, kaisa.kokko@tuni.fi