Tampereen korkeakouluyhteisö Alihankintamessuilla

Ajankohta26.9.2023 6.00–28.9.2023 13.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Ihmiset keskustelevat messuosastolla.
Tampereen korkeakouluyhteisö on mukana Alihankinta-messuilla. Tule messuosastollemme keskustelemaan yrityksesi tarpeista ja niitä palvelevista yhteistyömuodoista asiantuntijoidemme ja yrityslähettiläidemme kanssa!

Suomen johtava teollisuustapahtuma sekä Euroopan toiseksi suurin alihankintateollisuuden messutapahtuma Alihankinta järjestetään syyskuun lopulla Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Teemana on tänä vuonna Globally Local.

Pääaulasta löydät Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun yhteisen messuosaston. Tule keskustelemaan asiantuntijoidemme kanssa siitä, millaisia ratkaisuja ja yhteistyömuotoja voisimme tarjota yrityksenne tutkimus-, kehittämis-, innovaatio- ja osaamistarpeisiin. Tapaat messuilla korkeakouluyhteisömme yrityslähettiläät, joilta voit kysyä vaikkapa opiskelijayhteistyön mahdollisuuksista.

Osastollamme tutustut myös Looking Glass 3D-näyttöön. Sen avulla voit katsoa sisältöä ilman erikoislaseja. Näytön syvyysvaikutelman avulla esimerkiksi ihmiset ja esineet näyttävät realistisemmilta kuin tavallisella näytöllä.

Paneelikeskustelu: Huipputuloksia korkeakouluyhteistyöllä - case valmistava teollisuus

AlihankintaHEAT-lavalla torstaina 28.9. kello 13.15 - 14.15

Miten pk-yritys hyötyy huippututkimuksesta? Miten tavoittaa oikeita osaajia? Miten alueen ja teollisuuden elinvoimaa voidaan vahvistaa teollisuuden, tutkimuksen ja koulutuksen yhteistyöllä? Tampereen korkeakouluyhteisön järjestämä paneelikeskustelu tarjoaa näkökulmia ja vastauksia näihin kysymyksiin.

Aiheesta keskustelemassa ovat

• Toimitusjohtaja Jarmo Kuikka, Taso Wheels

• Professori Minna Lanz, Tampereen yliopisto

• Lehtori Petri Pohjola, Tampereen ammattikorkeakoulu

• Ohjelmajohtaja (siruteknologia) Petri Räsänen, Business Tampere

• Päällikkö (jatkuvan oppimisen palvelut) Anne Gustafsson-Pesonen, Tampereen yliopisto

Paneelin puhetta johtaa asiakkuusvastaava Heini Wallander, Business Tampere. Keskustelun järjestää Tampereen korkeakouluyhteisö.

Rekisteröidy ennakkoon, niin pääset maksutta messuille

Ennakkoon messukävijäksi rekisteröityneille maksuton sisäänpääsy. Rekisteröidy osoitteessa https://www.alihankinta.fi/fi/messuinfo/sisaanpaasy/

Tavataan messuilla!

Kohderyhmä

Korkeakouluyhteistyön mahdollisuuksista kiinnostuneet yritykset ja organisaatiot.

tapahtumat@tuni.fi