Tule tutustumaan Tampereen yliopistoon Jatkoon!-päivänä

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tampereen yliopiston Jatkoon!-päivä 7.52024 kaikilla kampuksilla
Oletko miettinyt millaista opiskelu Tampereen yliopistossa olisi? Jatkoon! -päivä on tilaisuus tulla tutustumaan yliopistomme koulutustarjontaan ja opiskelijaelämään kaikilla kolmella kampuksellamme.

Tapahtuma avaa 7.5. Tampereen yliopiston ovet keskustan, Hervannan ja Kaupin kampuksilla. Päivä tarjoaa lyhyitä puheenvuoroja eri tutkimusaloilta, mahdollisuuden vierailla oppimisympäristöissä ja kierrellä kampuksilla opiskelijalähettiläidemme kanssa sekä tutustua koulutuksiimme koulutustoreilla.

Tapahtuma on suunnattu toisen asteen opiskelijoille, mutta kaikki korkeakouluopinnoista kiinnostuneet ovat tervetulleita. Myös opinto-ohjaajat ja opettajat voivat saada tapahtumasta apua oppilaiden ohjaamiseen jatko-opintoihin.

Saavu siis yksin tai vaikka koko luokan voimin tutustumaan Suomen suosituimman opiskelijakaupungin yliopiston tarjontaan ja mahdollisuuksiin!

Toivomme erityisesti ryhmien ilmoittautuvan tapahtumaan. Tieto osallistujista auttaa meitä järjestämään päivän mahdollisimman mukavaksi kaikille.

Lue lisää tapahtumasivuilta!

Verkkosivujamme kannattaa seurata kevään aikana, sillä päivitämme lähiaikoina sinne muun muassa tarkemman ohjelman ja ilmoittautumislomakkeen.

juniversity@tuni.fi