TLC-teemaviikko: Avointen oppimateriaalien kirjasto eli aoe.fi

Tampereen korkeakouluyhteisö
Ajankohta23.11.2023 13.00–14.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
TLC-teemaviikko 2023 avoin oppiminen.
TLC-teemaviikon aiheena on tänä syksynä oppimisen avoimuus. Tule mukaan tilaisuuksiin!

Torstain webinaarissa 23.11. klo 15.00 - 16.00 Anna Lindfors (CSC-Tieteen tietotekniikan keskus) kertoo Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi), joka tarjoaa avoimen ja pysyvän julkaisualustan oppimateriaaleille.

Webinaarissa pääset sen äärelle, miten ja miksi julkaista avoimia oppimateriaaleja sekä miten käyttää muiden tuotoksia. Se vastaa muun muassa kysymyksiin: Minkälaisia aineistoja löytyy Avointen oppimateriaalien kirjastosta? Mitä asioita pitää ottaa huomioon kun tallennat avoimia oppimateriaaleja? Miten tehdä oppimateriaali houkuttelevaksi esimerkiksi kuvailutietojen avulla?

Webinaarissa on mahdollisuus kysymyksiin ja keskusteluun, joten tule ratkomaan avoimuuden ongelmiasi sekä keskustelemaan ja kuulemaan avointen oppimateriaalien hyvistä käytännöistä.

Tervetuloa!

Osallistu tilaisuuteen Teamsissa.

Teaching and Learning Centre

Kohderyhmä