TreSilienssi-hankkeen tuloksista TreSilienssi 2.0 -hankkeen tavoitteisiin ja toimenpiteisiin

SijaintiZoom
Ajankohta9.9.2022 9.00–10.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
neljä henkilöä yhdessä katsoo aurinkoon
Tampereen korkeakouluyhteisön TreSilienssi-hanke loppui heinäkuussa 2022. Hanke syntyi korona-ajan keskellä ja pureutui opiskelijoiden tuen tarpeisiin. Muutaman viime vuoden aikana korkeakoulujen arkeen on luotu paljon uusia toimintatapoja ja tukimuotoja. Opiskelijahyvinvoinnin edistäminen jatkuu Tampereen yliopistossa TreSilienssi 2.0 -hankkeessa.

Webinarissa tuodaan esille, mitä tuloksia Opetus- ja kulttuuriministeriön erityisavustushanke TreSilienssi - yhteisöllistä kehittämistä Tampereen korkeakouluyhteisössä saavutettiin Tampereen yliopiston näkökulmasta. Toisaalta meillä on käynnissä jatkohanke TreSilienssi 2.0 Tampereen yliopistoyhteisössä, jonka tavoitteita ja toimenpiteitä valotetaan osallistujille. TreSilienssi 2.0 -hankkeessa opiskelijoiden opintojen sujuvuutta ja hyvinvoinnin tukea rakennetaan vahvasti tiedekuntien kanssa yhteistyössä.

Tervetuloa opiskelijat, henkilökunta ja muut kiinnostuneet kuulemaan ja keskustelemaan webinariin ohjauksesta ja hyvinvoinnin tuesta!

Opettajien ja ohjauksen palvelut

Lisätietoja

Jasmin Rantanen, jasmin.rantanen@tuni.fi, Tampereen yliopiston projektipäällikkö TreSilienssi-hankkeessa Suvi Ikonen, suvi.ikonen@tuni.fi, projektipäällikkö TreSilienssi 2.0 -hanke