Voit varata Andor-hakupalvelussa vain lainassa olevaa aineistoa

Julkaistu 14.9.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
kirjasto
Varataksesi aineistoa kirjaston Andor-hakupalvelussa tulee sinun kirjautua sisään tuni-tunnuksillasi. Voit tehdä varauksen vain lainassa olevaan aineistoon, hyllyssä olevaa aineistoa ei voi varata.

Kirjastojen tilojen ollessa nyt rajoitetusti käytössä, on korkeakouluyhteisön jäsenillä normaali mahdollisuus varata lainassa olevaa aineistoa kirjautumalla Andor-hakupalveluun omilla tuni-tunnuksillaan. Aineistoa, jota ei ole paikalla hyllyssä, voi varata kun aineiston yhteydessä saatavuusnäytöllä on näkyvissä violetti "varaus" -nappula.

Palvelemme myös yhteisön ulkopuolisia asiakkaita, joilla on entuudestaan kirjastokortti, tarjoamalla lainattavalle aineistolle noutopisteen Hervannan toimipisteessä.

Lisätietoja poikkeustilanteen käytännöistä löydät aina päivittyvältä korona-verkkosivultamme: https://www.tuni.fi/fi/kirjasto/korona

Varaus_nappula