Yliopiston lukuvuoden avajaisbileet

Kielisuomi, englanti
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Lukuvuoden avajaisbileiden mainos.
Tervetuloa käynnistämään Tampereen yliopiston lukuvuosi 2024-2025 paremmin ku kukaan muu!

Tiistaina 3. syyskuuta klo 19 Tullikamarin Klubin ovet aukeavat huikeisiin pirskeisiin, joissa yliopistoyhteisömme niin opiskelijat kuin henkilökunnan jäsenet pääsevät aloittamaan uuden lukuvuoden vauhdikkaissa tunnelmissa. Avajaisbileiden pääartistina viihdyttää Uuden Musiikin Kilpailustakin tuttu pop-tähti Benjamin! Juhlakansaa lämmittelee paikallinen powertrio Mansen Tiikeri.

Lipunmyynti Avajaisbileisiin alkaa 26. elokuuta Kide.appissa! Liput kustantavat opiskelijoille 10 € + narikka ja yliopiston henkilöstölle 15 € + narikka.

Avajaisbileet järjestetään Tullikamarin Klubilla, jonka esteettömyystiedot löydät heidän sivuiltaan.

Tapahtumassa noudatetaan TREYn turvallisemman tilan periaatteita. Turvallisemman tilan periaatteet löytyvät TREYn nettisivuilta täältä.

Pidetään tapahtuma hauskana ja häirinnästä vapaana. Jos kuitenkin kohtaat epäsopivaa käytöstä tai häirintää, voit ottaa yhteyttä TREYn häirintäyhdyshenkilöihin hairinta [at] trey.fi (hairinta[at]trey[dot]fi). Voit olla häirintäyhdyshenkilöihin yhteydessä myös lomakkeen kautta. Yhteydenottolomakkeen häirintätapauksissa löydät tämän linkin kautta.

Lisätietoja tapahtumasta saat tapahtumat [at] trey.fi (tapahtumat[at]trey[dot]fi).

Tampereen ylioppilaskunta (TREY)

tapahtumat@trey.fi