Elizabeth Cloude
tutkijatohtori (Marie Curie)
Tampereen yliopisto
elizabeth.cloude [at] tuni.fi (elizabeth[dot]cloude[at]tuni[dot]fi)
puhelinnumero+358505249579
Uusimmat julkaisut
An Experimental Study of Facial Expressions in Collaborative Teams that Quit a Game-Based Learning Task: Within-Team Competition vs. No Within-Team Competition
Dindar, M., Cloude, E. B. & Kiili, K., 2024, Technology Enhanced Learning for Inclusive and Equitable Quality Education: 19th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2024, Krems, Austria, September 16–20, 2024, Proceedings, Part I. Ferreira Mello, R., Rummel, N., Jivet, I., Pishtari, G. & Ruipérez Valiente, J. A. (toim.). Springer, s. 105-119 15 Sivumäärä (Lecture Notes in Computer Science; Vuosikerta 15159 LNCS).Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Comparison of Three Programming Error Measures for Explaining Variability in CS1 Grades
Švábenský, V., Pankiewicz, M., Zhang, J., Cloude, E. B., Baker, R. S. & Fouh, E., 3 heinäk. 2024, ITiCSE 2024 - Proceedings of the 2024 Conference Innovation and Technology in Computer Science Education. ACM, Vuosikerta 1. s. 87-93 7 Sivumäärä (Annual Conference on Innovation & Technology in Computer Science Education).Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Exploring Confusion and Frustration as Non-linear Dynamical Systems
Cloude, E. B., Munshi, A., Andres, J. M. A., Ocumpaugh, J., Baker, R. S. & Biswas, G., 18 maalisk. 2024, LAK 2024 Conference Proceedings - 14th International Conference on Learning Analytics and Knowledge. ACM, s. 241-252 12 SivumääräTutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Improving critical graph reading skills: The potential might lie in game-based learning
Siuko, J., Cloude, E. & Kiili, K., 2024, Proceedings of the 8th International GamiFIN Conference. DSouza, P., Bujić, M., Xi, N. & Hamari, J. (toim.). Ruka, Finland: CEUR Workshop Proceedings, 9 Sivumäärä (Ceur Workshop proceedings; Vuosikerta 3669).Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Novice programmers inaccurately monitor the quality of their work and their peers' work in an introductory computer science course
Cloude, E. B., Kumar, P., Baker, R. S. & Fouh, E., 18 maalisk. 2024, LAK 2024 Conference Proceedings - 14th International Conference on Learning Analytics and Knowledge. ACM, s. 35-45 11 SivumääräTutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Procrastination vs. Active Delay: How Students Prepare to Code in Introductory Programming
Cloude, E. B., Zhang, J., Baker, R. S. & Fouh, E., 7 maalisk. 2024, SIGCSE 2024 - Proceedings of the 55th ACM Technical Symposium on Computer Science Education. Stephenson, B., Stone, J. A., Battestilli, L., Rebelsky, S. A. & Shoop, L. (toim.). ACM, s. 214-220 7 SivumääräTutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Synchrony Between Facial Expressions and Heart Rate Variability During Game-Based Learning: Insights from Cross-Wavelet Transformation
Cloude, E. B., Dindar, M., Ninaus, M. & Kiili, K., 2024, Technology Enhanced Learning for Inclusive and Equitable Quality Education: 19th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2024, Proceedings. Ferreira Mello, R., Rummel, N., Jivet, I., Pishtari, G. & Ruipérez Valiente, J. A. (toim.). 1 toim. Springer, s. 90-104 15 Sivumäärä (Lecture Notes in Computer Science; Vuosikerta 15159 LNCS).Tutkimustuotos: Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Demystifying the Relations of Motivation and Emotions in Game-Based Learning: Insights from Co-Occurrence Network Analysis
Kiili, K., Siuko, J., Cloude, E. & Dindar, M., 25 marrask. 2023, julkaisussa: International Journal of Serious Games. 10, 4, s. 93-112Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu