Hyppää pääsisältöön

Markkinointi, Kauppatieteiden maisteriohjelma

Tampereen yliopisto

Avainasemassa asiakaslähtöinen markkinointi

Innovatiivisuutta ja luovaa ajattelua.

Koulutustyyppi

Maisteri

Tutkintonimike

Kauppatieteiden maisteri

Suunniteltu kesto

2 vuotta

Koulutuksen laajuus

120 op

Kaupunki

Tampere

Markkinointi on innovatiivinen, luovaan ja analyyttiseen ajatteluun ja toimintaan perustuva opintosuunta. Markkinoinnin opinnoissa käsitellään muun muassa markkinoinnin strategista johtamista ja uudistumista, taloudellista vaikuttavuutta, asiakaskokemusten johtamista, markkinointiviestintää, brändijohtamista sekä kulutuskäyttäytymistä. Opinnot antavat lisäksi teoreettisia ja menetelmällisiä valmiuksia itsenäiseen tutkimustyöhön ja jatko-opintoihin.

 

Valmistuttuasi pystyt hankkimaan tietoa markkinoista, tekemään suunnitelmia tätä tietoa ja itsenäistä ajattelua hyödyntäen ja johtamaan näiden suunnitelmien toteuttamista kansainvälisissä toimintaympäristöissä. Markkinoinnin opiskelijat työllistyvät korkeatasoisiin asiantuntija- ja johtotehtäviin. 

 

Oman maisterikoulutuksen opintojen lisäksi voit hyödyntää laajasti kauppatieteiden ja koko Tampereen korkeakouluyhteisön opetustarjontaa.