Opintojakso, lukuvuosi 2024–2025
TIJO.432
Managing e-commerce; Consumers and Community Perspective, 5 op
Tampereen yliopisto
- Kuvaus
- Suoritustavat
Opetusperiodit
Aktiivinen periodissa 2 (21.10.2024–31.12.2024)
Koodi
TIJO.432Opetuskieli
englantiLukuvuodet
2024–2025, 2025–2026, 2026–2027Opintojakson taso
Syventävät opinnotArvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Mikko RuohonenVastuuorganisaatio
Johtamisen ja talouden tiedekunta 100 %
Järjestävä organisaatio
Tietojohtamisen opetus 100 %
Yhteiset osaamistavoitteet
Kansainvälisyys ja globaali vastuu
Introduction to E-Commerce and E-Marketplaces. Overview of E-Commerce. E-Marketplaces: Mechanisms, Tools, and Impacts of E-Commerce. Internet Consumer Retailing. Retailing in E-Commerce: Products and Services. Consumer Behavior, Market Research, and Advertising. E-Commerce Models and Applications. Innovative E-Commerce Systems: E-Government and E-Learning to Consumer-to-Consumer Commerce. Mobile Computing, Social Computing Commerce and Pervasive Computing.
Osaamistavoitteet
Esitietovaatimukset
Lisätiedot
Oppimateriaalit
Vastaavat opintojaksot
Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu
Suoritustapa 1
All weekly assignments are evaluated. The grade is the average. At least 50% of assignments should be done to get into the evaluation.
Osallistuminen opetukseen
23.10.2024 – 09.12.2024
Aktiivinen periodissa 2 (21.10.2024–31.12.2024)