European Curriculum for Safety Officers in MRI (ECSO-MRI)

Tampereen ammattikorkeakoulu
Projektin kesto1.4.2023–31.3.2026

Hankkeen tavoitteena on kehittää eurooppalainen opetussuunnitelma magneettiikuvauksen turvallisuusvastaaville (MRSO).

Opetussuunnitelma laaditaan moduulirakenteisena, ja se sisältää magneettiturvallisuuden peruskurssin (10 opintopistettä) ja magneettiturvallisuusvastaavan  jatkokurssin (20 opintopistettä). Valmis kurssimateriaali integroidaan sähköiseen oppimisympäristöön.

Tavoite ja tehtävät

Hankkeen tavoitteena on kehittää eurooppalainen opetussuunnitelma magneettikuvauksen (MRI) turvallisuusvastaaville. Koska kohderyhmämme on moninainen, haluamme edistää ja lisätä tiedon jakamista magneettikuvauksen turvallisuudesta.

Opetussuunnitelma kehitetään moduulirakenteisena, ja se sisältää magneettiturvallisuuden peruskurssin (10 opintopistettä) ja magneettiturvallisuusvastaavien (MRSO) koulutusmoduulit (20 opintopistettä). Opetussuunnitelma integroidaan sähköiseen oppimisympäristöön. Verkko-oppimisalustalla on johdonmukainen rakenne kaikissa kurssimoduuleissa. Se tarjoaa kohderyhmälle selkeän oppimispolun, helpottaa opiskelijoiden itsenäistä oppimista ja itsetestausta opintojen edistymisen seuraamiseksi.

Rahoituslähde

Erasmus+ Cooperation Partnerships (CP) 2021-2027

Koordinoiva organisaatio

Tampereen ammattikorkeakoulu Oy (TAMK)