Skip to main content
Course unit, curriculum year 2024–2025
KAT.MARK.206

Consumer Behaviour, 5 cr

Tampere University
Teaching periods
Active in period 2 (21.10.2024–31.12.2024)
Course code
KAT.MARK.206
Language of instruction
Finnish
Academic years
2024–2025, 2025–2026, 2026–2027
Level of study
Intermediate studies
Grading scale
General scale, 0-5
Persons responsible
Responsible teacher:
Johanna Horppu
Responsible organisation
Faculty of Management and Business 100 %
Coordinating organisation
Business Studies 100 %

Kurssilla perehdytään niihin tapoihin ja prosesseihin, joilla yksilöt ja ryhmät valitsevat, ostavat, käyttävät ja hävittävät tuotteita ja palveluita. Kuluttajakäyttäytymistä tarkastellaan yksilön näkökulmasta, keskittyen päätöksentekoprosesseihin ja niihin vaikuttaviin tekijöihin. Kuluttajia tarkastellaan myös osana ryhmiä ja yhteisöjä. Kurssi korostaa kulutusta moniulotteisena, sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä. Lisäksi kurssi käsittelee ajankohtaisia kulutusilmiöitä ja kulutuksen laajempaa merkitystä osana nykyaikaista yhteiskuntaa.

Learning outcomes
Compulsory prerequisites
Further information
Studies that include this course
Completion option 1

Participation in teaching

21.10.2024 08.12.2024
Active in period 2 (21.10.2024–31.12.2024)